کد خبر: ۱۶۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان آخرین وضعیت خسارت باد و بارندگی شدید دیشب در استان را تشریح کرد.
ناطقان: «مجتبی جمالی» اظهار کرد: از دیشب شاهد بارش باران در سطح استان بودیم به طوری که میزان بارندگی در ایستگاه‌های باران‌سنجی حدود 60 میلی‌متر بوده است.

وی با اشاره به این‌که دیشب  رعد و برق‌های شدیدی داشتیم، افزود: شهرستان‌های غربی استان از جمله بندرگز، کردکوی، ترکمن، گرگان و علی آبادکتول دچار آبگرفتگی شده بودند.

جمالی افزود: از دیشب با توجه سیلابی رودخانه زیارت و النگدره محدودیت آب شرب شهری در گرگان و در بندرترکمن نیز به‌علت قطع برق تأسیسات و چاه‌ها، محدودیت آب شرب شهری را داشتیم که در حال برطرف کردن این مشکلات هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: در برخی مناطق به‌ویژه بندرگز، داشلی برون و مراوه تپه قطعی موقت برق را داشتیم که تا اواخر وقت دیشب مشکلات برطرف شد.

وی با اشاره به این‌که بیشترین سرعت وزش باد به میزان 50 کیلومتر برساعت در بندرگز به ثبت رسید، گفت: از ارتفاعات شاهکوه بارش تگرگ گزارش شد.

جمالی با بیان این‌که دیشب همه راه‌های استان باز بود، یادآور شد: در برخی مناطق تخریب جزئی راه‌های روستایی را داشتیم که با توجه به آماده‌باش بودن نیروهای راهداری مشکلی در تردد بوجود نیامد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین