کد خبر: ۱۶۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
عبدالرضا رحمانی فضلی در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک و تهنیت گفت.
ناطقان: متن پیام رحمانی فضلی به این شرح است:

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
 در سالی که بنا بر تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی به سال حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده است، بحمدالله نیروی انتظامی همچون سالیان گذشته با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران، انجام وظیفه نموده و در ایجاد فضایی توام با امنیت و آرامش، با مشارکت شهروندان در ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت و همبستگی ملی و قانون گرایی، گام هایی بلند و اساسی برداشته است. بدون شک بخش عظیمی از عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران منبعث از تلاش های بی وقفه و بی دریغ دلاور مردی های بزرگ مردان نیروی انتظامی به عنوان طلایه داران نظم و امنیت است که دین داری، ولایت مداری و قانون گرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران قدر و سرافراز و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را به جنابعالی، فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور که تلاش مخلصانه و وافری را در محیط داخلی ناجا و استقرار نظم و امنیت در جامعه مصروف داشته اند تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومندم امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، حاصل فعالیت های جان بر کفان نیروی انتظامی باشد. عزت همگان را از درگاه خداوند قادر و متعال آرزومندم.

جانشین فرماندهی کل قوا در امور ناجا و وزیر کشور-عبدالرضا رحمانی فضلی
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین