کد خبر: ۱۶۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از فعالیت گروه مشاوران جوان و شورای فرهنگی اجتماعی در پلیس پایتخت خبر داد.
ناطقان: سرهنگ مراد مرادی در نشست هم اندیشی نخبگان فرهنگی اجتماعی و اصحاب رسانه با رئیس پلیس پایتخت اظهارکرد: امنیت شرط اولیه کلیه اقدامات اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی است و متولی تامین این امنیت نیز نیروی انتظامی است.


وی با بیان اینکه امنیت پایدار در گرو مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها، مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد و...  باید با یکدیگر و در کنار یکدیگر حضور داشته باشند تا امنیت پایدار محقق شود.


مرادی از آغاز به کار گروه مشاوران جوان و شورای فرهنگی اجتماعی در پلیس خبر داد و گفت: امیدواریم بتوان با استفاده از ظرفیت پلیس، اصحاب رسانه و نخبگان بتوانیم در راستای تحقق امنیت پایدار و حرکت به این سمت اقدام کنیم.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دشمن برای آسیب زدن به کشور گفت: دشمن به دنبال این بود که تهران را به محل اغتشاشات تبدیل کند اما خوشبختانه با هوشیاری پلیس و همراهی و همکاری مردم آگاه این اتفاق رخ نداد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین