کد خبر: ۱۶۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف لیگ برتری فوتبال صادر کرد.
ناطقان: به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون رای خاطیان چند دیدار لیگ برتری را اعلام کرد.

* جریمه نقدی برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در هفته هشتم برگزار و هر کدام از هواداران دو تیم اقدام به پرتاب اشیا به بازیکنان تیم حریف کردند. هر یک از تیم‌های پرسپولیس و استقلال جداگانه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

*جریمه نقدی و توبیخ برای بازیکن تیم ماشین‌سازی تبریز

دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم برگزار و از سوی سید احمد موسوی، بازیکن تیم ماشین سازی تبریز به دلیل رفتار غیر ورزشی با داور و اخراج از زمین مسابقه به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سید امیر بزرگی، بازیکن تیم پارس جنوبی نیز به خاطر رفتار غیر ورزشی که منجر به اخراجش شد، با توبیخ کمیته انضباطی مواجه شد.

*جریمه نقدی برای تیم‌های پرسپولیس تهران و سپید رود رشت

مسابقه تیم‌های پر سپولیس تهران و سپیدرود رشت در هفته هفتم لیگ برتر برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر اهانت به دروازبان تیم مقابل رخ داد. این تیم به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم سپیدرود رشت به خاطر داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* توبیخ و جریمه نقدی برای سرمربی تیم سایپا تهران

علی دایی، سرمربی تیم سایپا تهران به دلیل اعتراض به داور و استفاده از الفاظ نادرست پس از پایان مسابقه در دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم سایپا نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* توبیخ و جریمه نقدی برای مدیر تیم استقلال خوزستان

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان برگزار و از سوی یعقوب پیری، مدیر تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی انجام داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین