کد خبر: ۱۶۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
زیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات تصریح کرد: اربعین فرصت بزرگی است برای ارتباطات و تعاملات میان فرهنگی بین مسلمانان که موجب تحکیم وحدت می شود.
ناطقان: متن  پیام آذری جهرمی به شرح زیر است:

اربعین مسیر آینده تاریخ را روشن خواهد کرد، امروز که به برکت انقلاب اسلامی و خون پر ثمر شهیدان و مدافعان حرم، در کشور های اسلامی توانستیم دست دشمنان را از حرم های شریف اهل بیت دور کنیم و توانسته‌ایم در آستانه چهل سالگی انقلاب با قدرت خانواده بزرگی به نام اربعین بشویم و یکبار دیگر شاهد تجلی صفا و یکرنگی دفاع مقدس باشیم، دیگر آرزوی سال‌های دیرین یک ملت آرزو نیست و این سیل جمعیت محبین اهل بیت هستند که در کنار یکدیگر قرار گرفتند و در مغناطیس سیدالشهدا جریان دارند و در مسیر نجف تا کربلا نفس می کشند و بار هر قدمی به امام حسین نزدیک می شوند، اگر جای کسی در این مسیر خالی باشد جای شهیدان است که در آرزوی این زیارت به دیار محبوب رفتند، به برکت قیام امام حسین(ع) ملت های مسلمان بیدار شدند و دست دشمن را  از سرزمین های اسلامی دور کردند، پیاده روی اربعین را باید بیش از هر چیزی مزد مجاهدت های بزرگمردانی دانست که ایستادند که تاریخ روایت کند که ظلم ستیزی امام حسین(ع) در وجود آن ها جای گرفته است و هر لحظه که بیش تر تامل می‌کنیم، معنای شعار هیهات من ذله را بیشتر متوجه می شویم.

اربعین فرصت بزرگی است برای ارتباطات و تعاملات میان فرهنگی بین مسلمانان که موجب تحکیم وحدت می شود به خصوص میان دو کشور دوست مانند ایران و عراق ،تمامی ضرفیت رسانه ای دشمن فعال شده تا به این دوستی آسیب بزند، شما اصحاب رسانه دیدبانان جامعه در این مسیر وظیفه دارید تا با نشان دادن زیبایی های اربعین و تعاملات انسانیش این پدیده را به جهان بشناسید که جهادی بزرگ در فرهنگ است .

وزارت ارتباطات در کنار دستگاه‌های دیگر بر خود لازم می‌داند در  پوشش حداکثری مناسبات ارتباطی ،آگاهی بخشی و فرهنگ سازی اربعین حسینی با افتخار ایفای نقش کند و در احیای این شعار که الحسین یجمعنا از تمامی توان و تلاش خود استفاده می کند ،از شما زائرین و خادمین حسینی التماس دعای خیر دارم.
محمد حواد اذری جهرمی
وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایسنا
برچسب ها: آذری جهرمی ، اربعین
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین