کد خبر: ۱۶۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
رحمانی فضلی در پاسخ به شوالی پیرامون سهمیه‌بندی بنزین خاطرنشان کرد: هنوز بحث سهمیه بندی مطرح نیست. هم در جلسه شورای امنیت و هم در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گزارش هایی داده شد که با اعداد متفاوت از 10 -12 میلیون تا 15 میلیون لیتر در روز بنزین قاچاق می شود.
ناطقان: عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درمورد هزینه سفر اربعین امسال اظهار داشت: هزینه‌های سفر اربعین چند قلم است و اصلی‌ترینش ویزا است که تغیراتی داشته است ولی مابقی هزینه‌ها مثل بیمه تغییر چندانی نکرده است.

وی افزود: ویزا همان 41 دلاری است که عراق می گیرد تا ویزا صادر کند، اما از لحاظ ریالی برمبنای مقداری که بانک مرکزی اعلام کرده است، بالا است. ما  تلاش می کنیم که با بانک مرکزی مذاکره کنیم معادل ریالی‌اش را کم‌تر کنند. رقمی که آن‌ها تعیین کردند ، یعنی هشت هزار تومان بالا است.

رحمانی فضلی در پاسخ به شوالی پیرامون سهمیه‌بندی بنزین خاطرنشان کرد: هنوز بحث سهمیه بندی مطرح نیست. هم در جلسه شورای امنیت و هم در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گزارش هایی داده شد که با اعداد متفاوت از 10 -12 میلیون تا 15 میلیون لیتر در روز بنزین قاچاق می شود . در مجموعه استان‌های مرزی بیش‌ از 500 تا 600 کارت سوختی که باید دست مردم باشد، به آنجا رسیده است. پیشنهاد این بود ما مجددا این کارت ها را احیا کنیم تا یکی از روش‌ها برای جلوگیری از قاچاق کالا باشد.

وزیر کشور ضمن اشاره به پیش رو بودن مراسم اربعین امسال با بیان اینکه از هفته بعد از مراسم اربعین سال گذشته،‌ ستاد اربعین تشکیل شد، اظهار داشت: همه اقداماتی که یک سفر خوب، راحت و امن می خواهد را با کمک دستگاه‌های حاضر پیش‌بینی کردیم. از نظر ما زیر ساخت‌ها و امنیت از سال قبل بهتر است . همه برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده به خوبی پیش می‌رود.

وی درمورد پاسخ دیوان محاسبات به استعلام اخیر وزارت کشور در ارتباط با حقوق شهرداران خاطر نشان کرد: برای این که حقوق شهرداران با توجه به تفسیری که هم شورای عالی استان‌ها انجام داده است و هم شهرداری تهران، حفظ شود، راه‌هایی که باید به قطعیت برسیم را طی می کنیم . از معاونت امور حقوقی و استخدامی ریاست جمهوری نظر خواستیم و دیوان هم نظر داده است .

رحمانی فضلی با اشاره به قانون منع به کار گیری بازنشستگان گفت: این قانون حدود چهارده استاندار را شامل می شود. نیت ما این است که اولویت را به معاونین استانداری بدهیم؛  چراکه وقتی استاندار تغیر می‌کند در معاونت‌هایش هم تغیراتی ایجاد می‌شود. خدمت رئیس جمهور محترم هم اعلام کردیم و منتظر نظر ایشان هستیم.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین