کد خبر: ۱۶۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
جانشین فرمانده سپاه:
سردار سلامی با اشاره به اینکه شرایط فعلی کشور از هر زمانی در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی بهتر است، گفت: شاخص‌های امنیتی در کل کشور و همچنین در استان فارس خوب و دارای رتبه بالایی است.
ناطقان: به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار حسین سلامی در جمع کارکنان انتظامی استان فارس ضمن تبریک هفته ناجا به دلاورمردان نیروی انتظامی، اظهار داشت: یک فرد نیروی انتظامی تجسم و تندیس زنده‌ای از شرافت، غیرت، تعصب، ایمان، گذشت و فداکاری، سعه صدر و حس مسئولیت‌شناسی است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر هر جامعه‌ای حیات، نشاط، قوام و آرامش جریان زندگی‌اش تحقق پیدا کند، آن جامعه امن و دارای آرامش است.

سردار سلامی بدلیه، عدلیه و نظمیه را سه رکن بقای یک جامعه عنوان کرد و گفت: نظمیه یعنی انتظام بخشیدن به نظام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یک کشور که بخش مهمی از عنصر حیات یک جامعه را تشکیل می‌دهد.

وی گفت: وقتی امنیت وجود دارد، هیچ کسی حس خاصی ندارد و همه چیز آرام است، ولی اگر در گوشه‌ای از یک کشور بزرگ اتفاق کوچکی بیفتد، همه نگران می‌شوند، انتقاد و اعتراض می‌کنند و در این زمان است که همه قدر امنیت را می‌دانند.

سردار سلامی تصریح کرد: وقتی همه خوابند، ماموران ناجا بیدارند، وقتی همه تفریح می‌کنند، کارکنان ناجا در بخش‌های مختلف در حال انجام مأموریت هستند و زمانی که تمام جامعه تعطیل و یا نیمه تعطیل است، فعالیت‌های ناجا همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان وسیعی ائتلاف کرده‌اند تا امنیت این جامعه را متزلزل کنند، افزود: ما متفاوت از سایر کشور‌های دنیا هستیم چراکه همه قدرت‌های عالم با تمام توانمندی‌های خود برای اینکه محیط امن ما را خدشه‌دار کنند، با هم متحد شده‌اند، ولی ما به برکت وجود شما ایمن هستیم.

وی با بیان اینکه در هیچ کشوری در دنیا نیروی انتظامی اینگونه فعالیت‌های سنگینی ندارد، افزود: این درحالی است که در آن کشور‌ها فناوری کار می‌کند و از آن مهم‌تر با این همه دشمن و مخاطرات روبه‌رو نیستند.

سردار سلامی در ادامه با اشاره به اینکه بین سیاست خارجی و امنیت داخلی یک کشور ارتباط مستقیم وجود دارد، افزود: اگر ما امروز در مقابل دشمنان خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها درگیریم، این را مدیون اعتبار و امنیت داخلی خود هستیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شرایط فعلی کشور از هر زمانی در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی بهتر است، گفت: شاخص‌های امنیتی در کل کشور و همچنین در استان فارس خوب و دارای رتبه بالایی است.

وی در پایان افزود: با احساس عمیق قلبی از همه تلاش‌های شبانه‌روزی، طاقت‌فرسا و مؤثر کارکنان نیروی انتظامی و سردار گودرزی فرمانده دلاور، همیشه در صحنه، اهل تدبیر، انقلابی و خوشنام انتظامی استان فارس تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به سردار سلامی، گفت: طبق نظر سنجی‌های معتبر انجام گرفته در سال‌های اخیر، استان فارس دارای بالاترین احساس امنیت در کشور است.

سردار احمد علی گودرزی افزود: خوشبختانه هماهنگی، همدلی و هم‌افزایی در بین نیرو‌های مسلح استان فارس بسیار بالا است و مردم استان از عملکرد نیرو‌های امنیتی و انتظامی رضایت دارند.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین