کد خبر: ۱۶۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳
برای شروع یک روز فوق العاده و داشتن انرژی کافی برای فعالیت های فکری و جسمی روزانه نیاز دارید که هر روز صبح خود را شارژ کنید.
ناطقان: برای شروع یک روز عالی با یک نوشیدنی انرژی زا صبحتان را آغاز کنید.برای انرژی گرفتن در ابتدای صبح نوشیدن یک نوشیدنی فوق العاده مفید و انرژی زا قبل از صبحانه می تواند معده شما را آماده کند و همچنین انرژی لازم را به بدن شما منتقل کند. در این مطلب قصد داریم بهترین نوشیدنی های قبل از صبحانه را به شما معرفی کنیم.


آب ولرم و لیمو ترش

ترکیب آب ولرم و لیموترش شهرت زیادی دارد و بسیاری از افراد برای تصفیه ی بدن و حتی لاغری صبح خود را با این نوشیدنی آغاز می کنند. توصیه می شود این نوشیدنی هم به صورت ناشتا و هم بین غذا و قبل از خواب مصرف شود. لیموترش یک ماده ی غذایی درمانی فوق العاده است که سرشار از ویتامین C بوده و بدن را از شر توکسین ها یا همان سموم خلاص و به دفع چربی های اضافه کمک می کند. علاوه بر این لیموترش باعث افزایش سیستم دفاعی بدن می شود و به بهبود عملکرد کبد و روده ها کمک زیادی می کند.

اگر لیموترش مصرفی تان ارگانیک باشد می توانید از پوست آن نیز استفاده کنید. در این صورت می توانید لیموترش را با گوشت و آب آن میکس کنید و مطمئن باشید که با یک منبع خوب مواد مغذی و انرژی زا طرف هستید. اگر نمی توانید به صورت ناشتا مخلوط آب و لیموترش را بنوشید می توانید اندکی عسل نیز به آن اضافه کنید.

دمنوش زنجبیل و عسل

زنجبیل و عسل به تنهایی هر کدامشان منبع خواص فوق العاده اند. ترکیب این دو به صورت دمنوش نیز بدن را پر از انرژی می کند. در واقع دمنوش زنجبیل و عسل باعث فعال شدن متابولیسم بدن می شود و انرژی زیادی تولید می کند. بنابراین اگر شما جزو افرادی هستید که همیشه از خستگی شکایت دارند یا بی اشتها، سرمایی و بی حس و حال هستید می توانید از این دمنوش برای رفع مشکل خود استفاده کنید.

زنجبیل یک ادویه ی پرمصرف و تند است که با خود احساس گرما به همراه دارد. این ادویه ی پرخاصیت باعث بهبود عملکرد کبد می شود و به دلیل خواص ضدالتهابی که دارد دردها را تسکین می دهد.

می توانید از زنجبیل تازه استفاده کنید. برای این کار 3 برش نازک زنجبیل تازه یا مقداری پودر زنجبیل را با یک فنجان بزرگ آب به مدت 10 دقیقه دم بدهید. کمی عسل به آن اضافه کنید. بهتر است از عسل های ارگانیک استفاده کنید. چون عسل های دیگر حاوی مواد نگهدارنده هستند و برای اینکه مانند شهد باشند گرمای زیادی تحمل کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین