کد خبر: ۱۶۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در سه روز گذشته ۱۱۲ مورد ویزای جعلی توسط ماموران مستقر در گیت‌های گذرنامه مهران کشف شده است.
ناطقان: فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در سه روز گذشته ۱۱۲ مورد ویزای جعلی توسط ماموران مستقر در گیت‌های گذرنامه مهران کشف شده است، گفت: زائران ویزای خود را از دفاتر رسمی و مورد تایید سازمان حج و زیارت دریافت کنند.

سردار نورعلی یاری اظهار داشت: پلیس با تمهیدات اندیشیده شده و حضور مستمر در گیت‌ها، با کسانی که ویزای جعلی داشته باشند برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

وی افزود: زائران کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی (ع) بایستی توجه داشته باشند که مدارک خود را از مراجع قانونی دریافت کنند و با مدرک معتبر به مرز مراجعه تا موجبات ناراحتی خود و دیگران را فراهم نکنند.

وی با بیان اینکه امنیت زائران اولویت پلیس در اربعین حسینی(ع) است، گفت: با تمهیدات گسترده اندیشیده شده و تعامل و همراهی با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان، امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای زائران در اربعین حسینی باشیم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین