کد خبر: ۱۶۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
رییس پلیس راهور ناجا، گفت: سامانه های هوشمند نقش ویژه ای درکاهش تخلفات و حوادث جاده ای دارند.
ناطقان: تقی مهری  در خصوص ضرورت استفاده از تجهیزات هوشمند و پیشرفته در جاده ها و معابر بین شهری، گفت: در تمامی دنیا برای کنترل رفت وآمدها و ترددها از سامانه های هوشمند استفاده می شود، بنابراین اگر به دنبال کنترل رفتار رانندگان و در همین راستا کاهش تخلفات درسطح جاده ها هستیم، باید سامانه های کنترلی درسطح جاده ها افزایش پیدا کند؛ به ویژه سامانه های هوشمند که نقش ویژه ای درکاهش تخلفات و حوادث جاده ای دارند.

وی با اشاره به اینکه  در طی 3 سال گذشته اقدامات موثر و قابل قبولی درخصوص هوشمند سازی جاده ها توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده است، افزود: خوشبختانه با عملکرد مناسب وزارت راه  بیش از هزار و 800 دستگاه دوربین ثبت تخلف در سطح جاده ها نصب شده که بیش از هزار و 300 دوربین به بهره برداری رسیده است، امیدواریم دوربین ها در سایر نقاط جاده های کشور نصب شود.

رییس پلیس راهور ناجا، تاکید کرد: پیشنهاد می شود که برای کاهش میزان تصادفات و سوانح جاده ای و البته رصد تخلفات راننده ها حداقل باید 6 هزار دوربین درجاده های کشور نصب شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین