کد خبر: ۱۶۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل فراری بعد از 3 روز توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد قتل در روستای "تکمران" از حوالی شهرستان شیروان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد فردی  اقدام به قتل همسر خود کرده و بلافاصله بوسیله یگ دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه به جهت اهمیت موضوع ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند و اقدامات فنی و پلیسی و رد زنی های هدفمندخود را  در این راستا آغاز کردند ، خاطرنشان کرد: با رصد اطلاعاتی انجام شده مشخص شد فرد مورد نظر به استان تهران عزیمت کرده است.

سردار مظاهری ادامه داد: ماموران با اخذ نیابت قضائی به استان تهران اعزام و نهایتا بعد از گذشت 3 روز با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این فرد به دلیل اختلافات خانوادگی همسر خود را به طرز فجیعی به قتل رسانده، اظهار داشت: پلیس با قدرت در مقابل هر گونه اقدام مجرمانه ای که آرامش و آسایش شهروندان را مختل کند برخورد کرده و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود ضمن بالابردن آستانه تحمل، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین