کد خبر: ۱۶۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به وزش شدید باد، نسبت به آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در این استان هشدار داد.
ناطقان: مازیار غلامی به شرایط جوی ۴۸ ساعت آینده استان گیلان براساس پیش بینی ‌های اداره کل هواشناسی اشاره و اظهارکرد: با تقویت سامانه خنک و بارشی در منطقه گیلان، از ساعات آینده شاهد بارش باران، وزش باد در نواحی مرکزی و غربی استان خواهیم بود.

سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان افزود: مه آلود بودن هوا، وقوع رعد و برق و بارش تگرگ از دیگر پدیده‌های جوی پیش بینی شده در تا روز شنبه هفته جاری در استان گیلان است.  

غلامی تصریح کرد: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در این مدت نیز دور از انتظار نیست.

سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به سرعت وزش باد، افزود: حداکثر سرعت وزش باد در ۴۸ ساعت آینده به ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج در دریای خزر به ۲ متر رسیده و شرایط برای انجام فعالیت‌های مرتبط با دریا اعم از صیادی و دریانوردی مناسب نیست.

وی ضمن هشدار درباره آبگرفتی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها از شهروندان و مسافران خواست تا از استقرار در کنار رودخانه‌ها و مسیل جدا خودداری کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین