کد خبر: ۱۶۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 931 کلیوگرم ماده مخدر طی دو عملیات موفق پلیسی در استان خبر داد.
ناطقان: سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد درجمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی بندرلنگه با همکاری پلیس مواد مخدر استان از فعالیت باند تهیه وتوزیع مواد مخدر که با استفاده از قایق های تندرو از طریق دریا محموله های سنگین مواد مخدر را به صورت مسلحانه در سواحل حوزه شهرستان بندرلنگه تخلیه و آن را به استان های همجوار  منتقل می کنند مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام این باند در جهت تخلیه بار در ساحل روستای حمیران مطلع و در یک عملیات منسجم سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را توقیف و 5 متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازرسی از خودروهای مذکور 731 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک ، یک قبضه سلاح با 57 عدد تیرجنگی کشف شد.

سرهنگ بهدانی فرد تصریح کرد: همچنین طی عملیاتی دیگر مأموران انتظامی شهرستان میناب از دپو مواد مخدر در زمین های کشاورزی در بخش هشت بندی شهرستان مطلع و در بازرسی از آنجا 200 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین