کد خبر: ۱۶۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
بانوی مدال‌آور ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی از عملکرد خود در این بازی‌ها ابراز رضایت کرد.
ناطقان: ژیلا یوسفی پس از دریافت مدال برنز ماده پرتاب دیسک بانوان کلاس F۴۰/۴۱  مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و حریفان چینی من که اول و دوم شدند، بسیار قدر بودند و رکوردهای خوبی را ثبت کردند.

وی در ادامه یادآور شد: قبل از آغاز مسابقات استرس زیادی داشتم و جو مسابقات و سنگینی مسابقات کمی برای مشکل‌ساز شده بود. خدا را شکر بر خودم مسلط شدم و دست خالی به ایران برنمی‌گردم.

این بانوی پارادوومیدانی‌کار ایران همچنین تصریح کرد: از خودم راضی‌ام. با وجود کمبود امکانات در شهر ما زنجان این مدال برنز به اندازه مدال طلا برایم ارزش دارد.

یوسفی خاطر نشان کرد: مدالی که در بازی‌های پاراآسیایی گرفتم انرژی‌ام را چند برابر کرد. امیدوارم جواز حضور در مسابقات جهانی آتی را کسب کنم و نتایج خوبی در آن رقابت‌ها به دست بیاورم.

وی در پایان گفت: مدالم را به مادرم که زحمات زیادی برای من کشیده است و روح پدر مرحومم تقدیم می‌کنم.

 مربی تیم ملی گلبال: از عنوان قهرمانی ایران در برابر چین دفاع می‌کنیم

مربی تیم ملی گلبال گفت: آمده‌ایم تا در بازی های ۲۰۱۸ جاکارتا از عنوان قهرمانی ایران در این رشته  دفاع کنیم.

محمد ابراهیم زاده افزود: کره ای‌ها در رشته گلبال در جهان و آسیا جایگاه ویژه‌ای دارند و بچه‌های ما بازی سختی را پشت سر گذاشتند اما برای بازی مقابل چین در شرایط خوبی هستند.

وی در پایان اضافه کرد: بی تردید تیم ملی ایران، بازی راحتی برابر چین نخواهند داشت اما واقعیت این است که گلبالیست‌های ایران نیز بسیار قدرتمند هستند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: یوسفی ، برنز ، طلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین