کد خبر: ۱۶۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حادثه گازگرفتگی در اثر روشن گذاشتن پیک نیک درون خاور و مرگ راننده کامیون خبر داد.
ناطقان: جلال ملکی، اظهار داشت: ساعت ۱۳:۱۹ امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن در خودرو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ایستگاه ۱۱۱ به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی خاور در مسیر غرب به شرق اتوبان کرج در کنار خیابان متوقف بود و درهای خودرو قفل و شیشه ها بالا بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که یک پیک نیک درون خاور روشن بود و راننده که فردی حدودا  ۵۰ ساله و کاملا بی حال بود را از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی تاکید کرد: در بررسی ها مشخص شد چند ساعتی از فوت مرد میانسال گذشته و تحقیقات اولیه احتمال مرگ ناشی از منوکسید کربن را تایید می کند.

ملکی به رانندگان به ویژه رانندگان جاده ای توصیه کرد که از این روش برای گرم کردن خود پرهیز کنند زیرا در این روش خیلی زود اکسیژن محیط تمام می شود.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین