کد خبر: ۱۶۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
گرگان- مدیر کل هواشناسی استان گلستان نسبت به وقوع احتمالی سیلاب در استان هشدار داد.
ناطقان: نوربخش داداشی اظهار کرد: به سبب شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، از ظهر جمعه بارندگی در گلستان شروع شده و تا اوایل روز شنبه شاهد بارش باران، وزش باد شدید موقتی، آبگرفتگی معابر و سیلاب ناگهانی و طغیان رودخانه ‌ها خواهیم بود.

وی افزود: این سامانه سرد و بارشی سبب کاهش ۶ تا هشت درجه‌ ای دمای هوا در استان خواهد شد و هوای گلستان بارانی و مه آلود خواهد بود.

داداشی بیان کرد: علاوه بر سامانه بارشی که وارد استان شده توده های تندری هم از شامگاه جمعه فعالیت خود را آغاز می کنند و موجب رگبار و و رعد و برق خواهند شد.

مدیر کل هواشناسی استان گلستان ادامه داد: برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم از سوی سازمان‌ ها و دستگاه ‌های ذیربط اندیشیده و مردم هم از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ‌ها و مسیل‌ ها خودداری کنند.

وی گفت: روز شنبه در نقاط مرتفع کوهستانی بارش پراکنده برف در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین