کد خبر: ۱۶۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای رفع مشکلات امروز کشور به تفکر انقلابی یعنی همان تفکر شهدا نیازمندیم.
ناطقان: سردار محمدرضا نقدی روز شنبه در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در بیرجند افزود: تفکر انقلابی یعنی همان تفکر شهدا که در دوران دفاع مقدس و در مشکلات ابتدای انقلاب در مقابل همه مشکلات ایستادگی کردند.

وی اظهار داشت: تفکر حاکم امروز این است که چگونه روابط خارجی بهبود یافته و نفت ما را بیشتر بخرند ، پول نفت را به مردم دهیم تا یک رفاه کاذب بدون پشتوانه اقتصادی ایجاد شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تا زمانی که این تفکر حاکم است مشکل اقتصاد رفع نمی شود، این تفکر باید ناپدید شود و سراغ ظرفیت ها برویم، وقتی سراغ ظرفیت ها برویم نباید گل مصنوعی، لوستر و ... وارد کشور شود چون نتیجه آن 60 میلیارد دلار واردات داریم که اگر 30 میلیارد دلار آن را قطع کنیم هیچ مشکلی ایجاد نمی شود و برای 2 میلیون نفر شغل ایجاد می شود.

وی گفت: ایران کشوری استثنایی است اگر بخواهیم به اندازه چین تولید داشته باشیم منابع نفت،گاز ،منگنز ، نیروی انسانی و ... داریم در حالی که درکشورهای آلمان و فرانسه اگر نیروی انسانی از خارج نداشته باشند کارخانه های آنها از کار می افتد.

سردار نقدی افزود: تفکر غلطی در جامعه ایجاد شده که باید با روابط خارجی مشکل اقتصاد را رفع کنیم که این تفکری اشتباه است و اگر روشنفکران جامعه را از این فکر اشتباه دور کنند و بدانیم که استفاده از ظرفیت داخل راه رفع مشکل است آن زمان مشکل اقتصاد هم رفع می شود.

وی تصریح کرد: باید به ارزش های انقلابی بازگردیم و در چهل سالگی انقلاب اسلامی پرچم انقلاب را برداریم و از ارزش ها دفاع کنیم چون انقلاب از بزرگترین نعمت های الهی بوده که به ما داده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ولایت فقیه ضامن استقلال ما بود که نمره اش در این بخش 20 است، همچنین انقلاب ضامن مردم سالاری و آزادی ما بوده که نمره آن 20 است.

وی گفت: انقلاب اسلامی برای مردم سالاری آمده، وقتی عده ای می خواستند ریاست جمهوری را مادام العمر کنند ولایت فقیه با آن مقابله کرد، وقتی در سال 1388 عده ای به دنبال ابطال انتخابات ریاست جمهوری بودند رهبری جلو آنها ایستاد و در جریان مجلس ششم عده ای برای به عقب انداختن انتخابات تحصن کردند که معظم له فرمودند در همان روز باید انتخابات برگزار شود.

سردار نقدی افزود: مردم سالاری به برکت انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شد و امروز رای ملت نافذ است، انقلاب ما را آزاد کرده و مردم در اداره مملکت مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: امروز هر انتقادی و هر حرفی زده می شود و ما آزادترین کشورهای دنیا هستیم، قبل از انقلاب تنها یک خبرگزاری بود و امروز 42 خبرگزاری داریم، قبل از انقلاب کشور تک حزبی بود و امروز 500 حزب فعال در کشور داریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی برای مستقل کردن ما آمده، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعارش بود و امروز ما مستقل ترین کشور جهان هستیم.

وی گفت: نباید به خاطر چند مشکل که وجود دارد به چهره انقلاب چنگ انداخت، انقلاب هیچ مشکلی ندارد و همه کار آن صحیح بوده و نمره اش 20 است و مشکلات مربوط به خود ما به دلیل دورشدن از ارزش های انقلاب اسلامی است.

سردار نقدی افزود: آمار پیشرفت هایی که در دوران انقلاب اسلامی اتفاق افتاده معجزه آسا در همه امور است،در علم،صنعت،کشاورزی،قدرت دفاعی،قدرت امنیتی و ... افتخارات ما بسیار زیاد است.

وی اظهار داشت: قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی به لحاظ علمی در رتبه 53 جهان بودیم که الان در رتبه پانزدهم جهان قرار داریم و جایگاه ما رشد کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سرعت پیشرفت تحصیلات مردم ایران رتبه پنجم جهان است و در فناوری های نوین و روز از هشت کشور نخست جهان هستیم، کشاورزی ایران قبل از انقلاب تنها 18 میلیون تن تولید داشت که امروز 125 میلیون تن تولید دارد و صادرکننده بزرگ مواد غذایی هستیم.

وی گفت: در بحث صنعت و همین حوزه خودروسازی بیستیمن کشور جهان به لحاظ تولید خودرو هستیم، در بحث اقتصاد با وجود هشت سال تحریم فلج کننده طبق آمارهای بین المللی بانک جهانی، صندوق بین المللی پول و سازمان ملل متحد ایران اقتصاد هجدهم جهان است.

سردار نقدی افزود: مصرف کالری مردم ، طبق آمار فائو (سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد) ، سه هزار و 100 کالری است که متعادل آن 2 هزارو 300 کالری برای مرد و 2 هزار کالری برای زن است، وضعیت مردم در همه عرصه ها بعد از انقلاب بهبود یافته است.

وی اظهار داشت: ایران تنها کشور جهان است که در همه پادگان های آن نمازخانه وجود دارد، نماز جماعت برقرار می شود، قبل انقلاب کسی نمی تواست به راحتی نماز صبحش را بخواند اما امروز در همه اداره ها و حتی جاده ها نمازخانه وجود دارد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین