کد خبر: ۱۶۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از نجات جان مادر و دختر‌ی که دچار گاز گرفتگی شده بودند، توسط پلیس گرگان خبر داد.
ناطقان: سرهنگ "مسعود فروزان" اظهار داشت : ماموران انتظامی ایستگاه " النگدره " گرگان حین گشت زنی در سطح حوزه با مادر و فرزندی که حال مساعدی نداشتند مواجه می‌شوند.

سرهنگ فروزان گفت: ماموران که متوجه گازگرفتگی این ۲ نفر شده بودند، بلافاصله اقدامات اولیه را انجام و پس از بهبودی نسبی آنان در تماس با اورژانس درخواست کمک کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال هر ۲ نفر به مراکز درمانی، تصریح کرد: انتقال ذغال آتش به داخل چادر مسافرتی و مسمومیت ناشی از استنشاق گاز منوکسیدکربن عامل اصلی این حادثه بوده که با سرعت عمل ماموران انتظامی از یک اتفاق تلخ جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان از شهروندان و مسافران خواست، با توجه به کاهش دمای هوا و لزوم استفاده از تجهیزات گرمایشی، توصیه‌های ایمنی را جدی گرفته و از انجام اقدامات مخاطره آمیز نظیر روشن کردن آتش در یک فضای بسته خودداری کنند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین