کد خبر: ۱۶۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
تیم فوتبال استقلال تهران در یک بازی دوستانه مقابل منتخب آکادمی باشگاه به پیروزی رسید.
ناطقان: در روزهایی که لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی فوتبال تعطیل است استقلال در یک بازی دوستانه به مصاف منتخب آکادمی باشگاه استقلال رفت و در پایان موفق شد به پیروزی 2 بر یک برسد.
در این مسابقه دوستانه که در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد ابتدا منتخب آکادمی با گل «معراج تقی پور» پیش افتاد اما در ادامه کار با 2 گلی که «فرشید باقری» و «مرتضی تبریزی» به ثمر رساندند شاگردان وینفرد شفر به برتری رسیدند.
«مهدی رحمتی» و« فرشید اسماعیلی» 2 بازیکن استقلال که دچار مصدومیت هستند در این مصاف دوستانه به میدان نرفتند و بنا به توصیه کادر پزشکی استقلال به استراحت پرداختند.
«مجتبی جباری» با حضور در محل برگزاری این مسابقه دقایقی با «وینفرد شفر» صحبت کرد. این گفت و گو در حالی صورت گرفت که «امیرحسین فتحی» چندی پیش در مصاحبه ای رسما اعلام کرد جباری تحت هیچ شرایطی به کادر فنی استقلال اضافه نمی شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: استقلال ، آکادمی ، شکست
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین