کد خبر: ۱۶۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به تسهیلات درنظر گرفته شده برای دانشجویان این دانشگاه برای عزیمت‌شان به راهپیمایی اربعین و اختصاص وام به آنان گفت: رقم وام اربعین برای دانشجویان متاهل ۲ میلیون تومان و برای دانشجویان مجرد ۱.۵ میلیون تومان است.
ناطقان: جواد شکرالهی مغانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره تسهیلات قائل شده این دانشگاه برای حضور دانشجویان در راهپیمایی عظیم اربعین گفت: همه امکانات دانشگاه امیرکبیر برای دانشجویانی که عازم راهپیمایی اربعین می‌شوند بسیج است، به طوری که این دانشگاه ضمن ارائه وام صندوق به متقاضیان می‌کوشد تسهیلاتی را برای آنها فراهم کند.

وی درباره جزئیات این وام‌ها افزود: رقم وام اربعین برای دانشجویان متاهل ۲ میلیون تومان و برای دانشجویان مجرد ۱.۵ میلیون تومان است. همچنین وام صندوق هم به دانشجویان بعد از معرفی آنها اعطا خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: هر ساله دانشگاه‌ امیرکبیر اتوبوس‌هایی را برای عزیمت دانشجویان به مرزهای غربی کشور جهت حضور در راهپیمایی عظیم اربعین اختصاص می‌دهد و حتی برخی اقلام خوراکی را هم برای طول مسیر با هماهنگی مسئولان دانشگاهی در نظر می‌گیرد.

مغانی در پایان گفت: خدمت به دانشجویان که زائر امام حسین (ع) هستند را یکی از افتخارات مدیران دانشگاه امیرکبیر برای خود تلقی می‌کنیم. 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین