کد خبر: ۱۶۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در راستای تسهیل سفر به شمال کشور، بخش دیگری از محور چالوس حدفاصل دزدبن تا مرزن‌آباد به بزرگراه تبدیل می‌شود.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی  و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی در بازدید از پروژه‌های راهسازی استان مازندران از چهارخطه شدن بخش دیگری از  محور چالوس خبر داد.

وی گفت:‌ در روزهای تعطیل و زمان‌هایی که مسیر جاده چالوس به سمت پایتخت یک‌طرفه می‌شود، عبور و مرور برای ساکنین منطقه دردسرساز است  که با چهارخطه شدن حدفاصل دزدبن تا مرزن‌آباد به طول 15 کیلومتر این مشکل برطرف خواهد شد.

خادمی همچنین از شروع مطالعات محور مرزن‌آباد-کلاردشت خبر داد و افزود: این محور به طول 24 کیلومتر با ایجاد راه ارتباطی موجب تسهیل سفر از محور چالوس و کلاردشت به شهر تنکابن می‌شود  که در حال حاضر پیگیر دریافت موافقت‌نامه پروژه هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از کمربندی چالوس از زیرگذر زوات بازدید کرد و اظهار داشت: احداث این زیرگذر برای روستاهای هشت‌گانه در این محدوده بسیار مفید است و رفت و آمد ساکنان این روستاها را تسهیل خواهد کرد که هم اکنون  مطالعات آن در حال اجرایی شدن است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در ادامه سفر به استان مازندران همچنین از کمربندی نوشهر و بخش‌هایی از این شهر که در اثر سیل اخیر تخریب شده بود بازدید کرد.

وی در این‌باره گفت: پل‌های ماشالک و ملکار در کنار پل‌های قدیمی احداث شدند که پل‌های قدیمی این مسیر در اثر سیل اخیر آسیب جدی دیده اند. 

وی افزود:‌ در اثر خسارت‌های وارد شده به پل قدیم ماشالک، پل جدید که از سوی شرکت ساخت و توسعه احداث شده نیز مسدود بود که با  بررسی شرایط ایمنی، دستور بازگشایی پل جدید ماشالک صادر شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد:‌ بازگشایی مجدد این پل با بررسی شرایط حفاظتی زیرپل از سوی سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای همراه است.

خادمی همچنین از اجرای عملیات تکمیلی زیرگذر موسی‌آباد خبر داد و افزود:‌ این زیرگذر در کمربندی نوشهر واقع شده است که هم‌اکنون زیر عبور ترافیک قرار دارد و مقرر شد عملیات تکمیلی آن تا پایان آبان ماه به اتمام برسد.

وی احداث زیرگذر نواب را یکی از مسیرهای مهم دسترسی ساکنان نوشهر دانست و گفت: عملیات اجرایی این زیرگذر نیز طی دو هفته آینده آغاز که تکمیل آن موجب دسترسی به بیمارستان منطقه و روستاهای اطراف خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه بازدید از راه‌های روستایی شهرهای چالوس، نوشهر و کلاردشت را بخش دیگری از برنامه‌های این سفر اعلام کرد و گفت:‌ تصمیماتی در خصوص آغاز عملیات اجرایی در برخی مناطق گرفته و مساعدت شرکت ساخت و توسعه در تسهیل عملیات اجرایی بخش‌های دیگری از راه‌های روستایی که از سوی استان در حال اجرا است، اعلام شد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین