کد خبر: ۱۶۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
احمد توکلی:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فروردین امسال جهش ارزی به حدی بود که حساسیت ها را بیشتر کرد، باز جلسه ای تشکیل شد و من در آن گفتم که باید سیاست ارز مانند زمان آیت الله هاشمی تثبیت شود.
ناطقان: احمد توکلی صبح امروز در نشستی خبری درباره وضعیت ارزی کشور گفت: وضعیت ارزی فعلی کشور نه در دنیا و نه در ایران تاکنون سابقه نداشته است. زمانی که بازار متلاطم می شود همت دولت باید به روی مهار بازار باشد. همه می دانیم که معالجه این درد در کشور طول می کشد، اما تثبیت بازار نیاز به این زمان طولانی ندارد.

وی در ادامه افزود: آبان ماه سال گذشته بود که آقای جهانگیری گفت وضع ارزی کشور دچار مشکل می شود، ولی متاسفانه دولت در طرح اصلاح سیاست جاری خود کاری نکرد.

وی بیان کرد: فروردین امسال جهش ارزی به حدی بود که حساسیت ها را بیشتر کرد، باز جلسه ای تشکیل شد و من در آن گفتم که باید سیاست ارز مانند زمان آیت الله هاشمی تثبیت شود. اما دولت سیاست دیگری انتخاب کرد که لوازمش فراهم نبود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر همین روند ادامه پیدا کند تا آخر امسال تورم شدیدی خواهیم داشت.


منبع: جماران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین