کد خبر: ۱۶۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
وزیر کشور به همراه رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر برای بازدید میدانی از نحوه استقرار نیروهای عملیاتی هلال ‌احمر، پایانه مرزی مهران، محل تردد زائران و شرکت در جلسه ستاد اربعین به ایلام سفر کرد.
ناطقان: رحمانی فضلی وزیر کشور و مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امروز سه‌شنبه برای بازدید از نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) در مرز مهران، وارد استان ایلام شدند و مورد استقبال استاندار ایلام، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و جمع کثیری از مسئولان استانی قرار گرفتند.

وزیر کشور و رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر به همراه جمعی از مدیران کشوری در بازدید میدانی از پایانه صفر مرزی مهران همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی و خروج زائران از این مرز از نیروهای عملیاتی هلال احمر در پایگاه امداد و نجات شهدای قلاویزان در نقطه صفر مرزی بازدید کردند.

از دقایقی پیش جلسه وزیر کشور با رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر و مسئولان استانی و نمایندگان دستگاه‌های مربوطه در خصوص نحوه خدمت‌رسانی به زائران آغاز شده است.

شهر مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب باختری ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در ١١ کیلومتری آن از کانون های مهم تردد زائران به کشور عراق بشمار می‌رود.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین