کد خبر: ۱۶۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
مدیر تنظیم بازار خراسان رضوی ابراز عقیده کرد: علت افزایش قیمت مرغ مشکلات حمل و نقل خصوصا حمل ونقل نهاده‌ها است.
ناطقان: حمیدرضا جوادی درباره علت گرانی مرغ با بیان این مطلب اظهار کرد: این مسائل موجب کاهش جوجه‌ریزی شد ولی این مشکل مقطعی بود و در حال حاضر مرتفع شده و قیمت مرغ کاهش یافته است.

مدیر تنظیم بازار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشکل اصلی کار، تامین کنندگان نهاده‌ها هستند، اظهار کرد: هیچ کدام از تامین کنندگان نهاده‌ها در طول سال با یک شرکت حمل و نقلی قرارداد نمی‌بندند و به صورت موردی نهاده‌ها را حمل می‌کنند.

وی ادامه داد: بنابراین هنگامی که کسی تعهدی ندارد چنین مشکلاتی پیش می‌آید اما اگر با یک شرکت قرار داد ببندند و در طول سال به طور مرتب نسبت به انتقال و حمل نهاده‌ها اقدام کنند شرکت ها هم نسبت به حمل و نقل متعهد خواهند بود.

جوادی به بی‌تجربگی ما در شرایط بحرانی اشاره و تصریح کرد: ما قطعا پیگیر هستیم که بخشی از حمل و نقل را به صورت ریلی انجام دهیم تا در آینده چنین مشکلی پیش نیاید.
منبع: ایسنا
برچسب ها: گرانی ، مرغ ، حمل و نقل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین