کد خبر: ۱۶۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خبر‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ربوده شدن دانش آموزان در شهرستان‌های شیراز و کوار را تکذیب کرد.
ناطقان: سرهنگ " کاووس محمدی" اظهار داشت: اخیرا در فضای مجازی مطالب و خبر‌هایی مبنی بر ربوده شدن دانش آموزان در شهرستان‌های شیراز و کوار در فضای مجازی انتشار یافته است.

وی ضمن تکذیب این مطالب و اخبار، ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم و استعلام‌های انجام گرفته، مشخص شد این اخبار و مطالب صحت ندارد و کذب است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس تأکید کرد: پلیس با قاطعیت ضمن شناسایی و دستگیری عوامل انتشار این اخبار نادرست و کذب در راستای قانون و با هماهنگی مقام قضائی با آنان برخورد خواهد کرد.

سرهنگ محمدی به شهروندان توصیه کرد: به اخبار و اطلاعاتی که از سوی منابع نامشخص در فضای مجازی انتشار داده می‌شود، توجه نکنند و اخبار صحیح را از طریق پلیس و منابع مؤثق دریافت کنند.

منبع: میزان
برچسب ها: کوار ، شیراز ، دانش اموز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین