کد خبر: ۱۶۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور ابتدا استان‌های واقع در نوار غرب و به تدریج با گسترش آن به نواحی مرکزی و جنوب شرق کشور استان‌های این مناطق را تحت تأثیر قرار خواهد داد. همچنین در این روز برای برخی نقاط استان‌های تهران، قزوین و زنجان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
ناطقان: به نقل از سازمان هواشناسی کشور، بنا به تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، در ساعات بعد ازظهر امروز به سبب عبور متناوب امواج کوتاه، برای دامنه‌های شمالی، مرکزی و جنوبی زاگرس در استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، غرب مرکزی، شرق لرستان، چهارمحال وبختیاری، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، شمال خوزستان، شرق بوشهر، شمال هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق موقت و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده و تشدید بارش در بوشهر، ایلام و نیمه شرقی خوزستان، برای مناطقی از شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و زنجان نیز شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

پیش بینی وضعیت هوا در سه روز آینده/ ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور در شنبه

در روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور ابتدا استان‌های واقع در نوار غرب و به تدریج با گسترش آن به نواحی مرکزی و جنوب شرق کشور استان‌های این مناطق را تحت تأثیر قرار خواهد داد. همچنین در این روز برای برخی نقاط استان‌های تهران، قزوین و زنجان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طی روز‌های جمعه و شنبه شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین