کد خبر: ۱۶۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیک معابر پایتخت دراولین روز هفته را تشریح کرد.
ناطقان: سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیک معابر شهر تهران در روز شنبه گفت: محور غرب به شرق بزرگراه همت از باکری، محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از گلاب، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از باکری، محور غرب به شرق آزاد راه تهران- کرج از پل شرقی، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا...، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل و محور جنوب به شمال بزرگراه چمران از پارک گفتگو تا حکیم با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

رازقی در ادامه اظهار کرد: محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی (ع)، محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نیروی زمینی، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست، محور شرق به غرب بزرگراه صدر از بهار، محور جنوب به شمال بزرگراه نواب از ۹ دی، مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از استاد معین و مسیر شرق به غرب خیابان دماوند از امام علی (ع) دارای بار ترافیک نیمه سنگین و در حال حرکت است.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین