کد خبر: ۱۶۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مطمئن است که هواداران این تیم در بازی برابر السد ورزشگاه را کاملا پر می‌کنند.
ناطقان: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر شنبه در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: شاید مهم‌ترین بازی در ۱۰ سال اخیر این بازی با السد باشد. این فرصت خوبی برای بازیکنان است تا به فینال برسند. می‌دانیم چه انتظاراتی از ما وجود دارد. انتظارات از طرف هواداران. من مطمئن هستم که آنها ورزشگاه را کاملا پر می کنند و ما را حمایت می‌کنند. همین‌طور انتظارات از طرف رسانه‌ها. همه انتظار دارند که همه را شاد کنیم. می‌دانیم که کار ما خیلی سخت خواهد بود چون ما نیمه اول را فقط در دوحه گذراندیم. هر چهار تیمی که به نیمه نهایی رسیدند کیفیت بالایی دارند.

او ادامه داد: سختی دیگر کار ما این است که السد چیزی برای از دست دادن ندارد. آن‌ها تیمی هستند که می‌توانند هر تیمی را در آسیا ببرند. دیدید که در تهران برابر استقلال چگونه بازی کردند. بازی بسیار سختی در انتظار ما است اما به بازیکنانم اعتماد دارم. به نظم و تمرکزشان. ایمان داریم که همگی با هم شاد خواهیم بود.

برانکو درباره هواداران هم بیان کرد: قبل از هر چیزی از هواداران برای حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم. تمام حمایت‌هایی که نه فقط الان بلکه در چهل سال اخیر از تیم کرده‌اند. واقعا می‌گویم که آن‌ها یار دوازدهم ما هستند. ورزشگاه پر خواهد شد و من از این بابت خوشحال هستم. خوشحال هستیم که چنین بازی انجام می‌دهیم. طبیعی است که ما به دنبال برد و راهیابی به فینال هستیم.

وی در مورد کری خوانی‌های بازیکنان السد هم اضافه کرد: السد تیمی است که هر تیمی را می‌تواند ببرد. آن‌ها تیم با تجربه‌ای هستند. هم ژاوی و هم گابی ۱۵ سال در چنین جوی بازی کرده‌اند. بونجاح هم همین‌طور. شاید جو هواداران ما برای این‌ها خیلی مشکل‌ساز نباشد اما مهم این است که  هواداران از تیم ما حمایت خواهند کرد و این هواداری شامل تیم من خواهد شد. این بزرگ‌ترین انگیزه برای بازیکنان ما خواهد بود. فقط و فقط به خودمان فکر می‌کنیم.

او در مورد مصدومیت کامیابی نیا هم اظهار کرد: اگر لازم باشد کمال با یک دست بازی می‌کند. البته عالیشاه ۱۰۰ درصد آماده نیست اما اگر لازم باشد از او استفاده می‌کنیم. محسن ربیع‌خواه هم بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

برانکو در ادامه بیان کرد: قبلا هم گفته‌ام که همه ما را در فینال آسیا می‌بینند. نه فقط قهرمان آسیا بلکه قهرمان دنیا می‌بینند. ما این‌ها را می‌دانیم. این فشارهایی که از طرف خانواده‌ها به بازیکنان وارد می‌شود. این فشار از طرف خود باشگاه، رسانه‌ها و هواداران وجود دارد و نمی‌توانیم از آن فرار کنیم. من به بازیکنانم اعتماد دارم. آن‌ها باهوش هستند، عاقل‌اند و تمرکز دارند و می‌دانند که هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم و تازه یک نیمه را پشت سر گذاشته ایم. در فوتبال نتایج می‌توانند هر لحظه تغییر کنند اما من بیش از همه به بازیکنانم اعتماد داردم.

سرمربی پرسپولیس در مورد چهارمین تقابلش با السد هم گفت: سال قبل نتیجه بدی گرفتیم. بازی‌های ما نشان داده است که ما و السد در یک سطح هستیم. می‌دانیم که کارمان خیلی سخت خواهد بود و باید تمرکز داشته باشیم. ما گروه سختی داشتیم که از همان گروه دو تیم در نیمه نهایی هستند. مثل سال قبل که ما و الهلال به نیمه نهایی رسیدیم. نشان داده‌ایم که می‌توانیم مقابل همه بازی کنیم و هیچ کس در آسیا بهتر از ما نیست. در بازی با الدوحیل آن‌ها موقعیتی ایجاد نکردند اما بازیکن‌شان با کمرش به ما یک گل زد. فوتبال همین است.


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین