کد خبر: ۱۶۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
وزیر کشور با اشاره به اینکه تا به حال حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای اربعین ثبت نام کرده‌اند، گفت: بیش از یک میلیون نفر از این افراد ویزا گرفتند و از دیروز حضور مردم افزایش پیدا کرده و بیش از ۱۵۰ هزار نفر به مرزها مراجعه کردند.
ناطقان: عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه تودیع معارفه دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: توفیق داشتیم که دبیرکل جدید را معرفی کنیم و گزارشاتی که در جلسه ارائه شد نتیجه زحمات تمام دستگاه‌هایی است در حوزه پیشگیری مقابله درمان و صیانت تلاش کردند و گام‌های مناسبی نیز در این زمینه ها برداشته شده اما کماکان مشکل اعتیاد قاچاق و مبارزه با آن جزو اولویت های اول مبارزه با آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: اعتیاد در سایر ناهنجاری تاثیر زیاد دارد و با برنامه‌ریزی در این پنج سال برنامه‌هایی را در زمینه‌هایی مانند اجتماعی شدن، پیشگیری و استفاده از ظرفیت ‌ها جز اولویت‌ها و سیاست‌های اصلی ما بود. یقینا فرد جدیدی که مسئولیت را قبول می‌کند با توجه به تجربه خود با گام‌های موثر و مهمترین ظاهر خواهد شد و ما نیز تلاش کردیم سیاست‌گذاری‌های ما محقق شود.

رحمانی فضلی افزود: ان‌شاالله سیاست‌های جدید نیز عملی می‌شود اما محور سیاست کلی کار ما سیاست کلی بود که مقام معظم رهبری در زمینه اعتیاد مطرح کرده بودند و در این پنج سال تمام سیاست‌گذاری‌های ما بر این اساس بود که به نظرم سیاست های کاملی است.

وی درباره اربعین حسینی نیز گفت: اربعین بسیار مهم و تأثیرگذار است و در این ۴۵ سال تدارکات و پشتیبانی امنیت و حوزه‌های فرهنگی مناسب برنامه ریزی شده بود و امیدواریم امسال مراسم اربعین با شکوه و توأم با امنیت کامل و توأم با آرامش برگزار شود و تمام مقدمات برای مردم که در یک فضای فرهنگی معنوی و اعتقادی باشند، فراهم باشد.

رحمانی فضلی در پایان گفت: تلاش ما این است که مراسم اربعین را به خوبی برگزار کنیم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: اربعین ، مرزها ، زائران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین