کد خبر: ۱۶۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: تاکنون یک هزار خودرو در پارکینگ‌های چذابه و شلمچه پارک شده است.
ناطقان: "سرهنگ دولتشاهی" اظهار کرد: در مرز‌های شلمچه و چذابه هیچ مشکل خاصی نداریم، فقط در چذابه از سوسنگرد تا بستان کمی ترافیک ایجاد شده که به دلیل حرکت گروه پیاده روی "مشایة الاهواز" به سمت "چذابه" است.

رئیس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به اینکه حجم ترافیک وسایل نقلیه در مرز کمی افزایش پیدا کرده، ولی روان است، ادامه داد: در محور‌های ورودی استان از جمله "بهبهان، بوشهر، هندیجان، دیلم، ایذه و دهدز" تردد روان است، ولی بیشترین تردد را در محور "اندیمشک ـ. اهواز" داریم.

وی با اشاره به اینکه تخلیه بار‌های ترانزیتی رو به پایان است و از ورود آن‌ها به سمت مرز جلوگیری شده است درخصوص قیمت پارکینگ ها، گفت: قیمت ابلاغی مثل سال گذشته روزی ۵ هزار تومان تعیین و تاکنون یک هزار خودرو در پارکینگ‌های چذابه و شلمچه پارک شده است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین