کد خبر: ۱۶۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
با راهیابی دیوید تیلور کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم آمریکا به فینال کشتی آزاد قهرمانی جهان، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف رقبا برود.
ناطقان: در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 در مجارستان،دیوید تیلور از آمریکا در دیدار نیمه نهایی برابر دائورن کوروگلی‌اف از روسیه و قهرمان اروپا در سال 2017 در دیداری سخت با نتیجه 7 بر 5 پیروز شد و به فینال رسید تا یزدانی نیز با این نتیجه به گروه بازنده‌ها برود.

تیلور این مبارزه را در حالیکه 5 بر یک تا پایان تایم نخست عقب بود در پایان مبارزه با جنگندگی و جسارت مثال زدنی 7 بر 5 پیروز شد و به فینال رسید.

حسن یزدانی در مبارزه نخست خود در این رقابت‌ها برابر دیوید تیلور از آمریکا ناباورانه و با نتیجه 11 بر 6 شکست خورد تا دومین شکست خود مقابل این کشتی‌گیر آمریکایی را پس از شکست در جام جهانی کرمانشاه که 2 سال پیش برگزار شد را متحمل شود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین