کد خبر: ۱۶۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز گفت: معاون هنرستان فجر اهواز توسط یکی از دانش آموزان از ناحیه پشت سر و کمر زخمی شد.
ناطقان: اسکندر آرامی ظهر امروز، اظهار کرد: در روز شنبه یکی از دانش‌آموزان هنرستان فجر واقع در زیباشهر اهواز با تاخیر وارد مدرسه شد و به دلیل تأخیر از طرف معاون مدرسه مورد اعتراض قرار گرفت. معاون مدرسه از حضور دانش آموز به کلاس درس جلوگیری کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز افرود: دانش آموز از مدرسه خارج شد و دقایقی بعد با یک عدد بطری خالی دلستر به مدرسه بازگشت. سپس به طور غافلگیرانه معاون مدرسه را از ناحیه پشت سر و کمر مورد حمله قرار می‌دهد و فرار می‌کند.

آرامی با اشاره به اینکه هنوز انگیزه اصلی این عمل مشخص نیست، بیان کرد: به محض اطلاع به همراه معاون آموزش، مسئول امور حقوقی و مدیر حراست به مدرسه مراجعه کردیم و نیروی انتظامی و اورژانس را در جریان حادثه قرار دادیم. نیروی انتظامی با شهود حاضر در صحنه صحبت کرد و پرونده تشکیل شد. درحال حاضر منتظر طی مراحل قانونی این موضوع هستیم.

وی گفت: معاون مدرسه به علت جراحات خونریزی داشتند که به صورت سرپایی در محل درمان شدند و برخلاف اینکه پزشک قانونی طول درمان و استراحت دادند با رضایت خود تا پایان وقت مدرسه در محل کار حاضر شد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین