کد خبر: ۱۶۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از انهدام باند سارقانی خبر داد که به صورت خانوادگی لوازم و باتری خودرو سرقت می‌کردند.
ناطقان: سرهنگ منصور حشمتیان با اعلام خبر بازداشت سارقان لوازم و باتری خودرو درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی سرقتهای سریالی باتری و لوازم خودرو در محدوده استحفاظی کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، عوامل این کلانتری برای شناسایی و بازداشت سارقان در مناطق جرم‌خیز دست به کار شدند.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس ادامه داد: تیم گشت کلانتری ساعت 4:30 صبح 28 مهرماه در محدوده استحفاظی کلانتری مشغول گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت هوندای 125 با سه راکب و در حالی که پلاک موتورسیکلت پوشانده شده بود و چهار باتری به همراه داشتند، مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: طی بررسی اولیه مشخص شد راکبان موتورسیکلت همان سارقان باتریهای خودرو هستند که تیم گشتی به سارقان دستور ایست داد اما آنها بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند، تعقیب و گریز مأموران با سارقان ادامه داشت که آنها حین فرار، باتریها را به سوی خودروی گشت پلیس پرتاب کرده و باعث آسیب دیدن خودروی گشت شدند.

حشمتیان افزود: در نهایت موتورسیکلت تعادل خود را از دست داد و واژگون شد، دو نفر از راکبان آن بازداشت شده و یکی از آنها موفق شد از دست مأموران بگریزد.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس خاطرنشان کرد: سارقان پس از انتقال به کلانتری منکر سرقت شدند اما در نهایت چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و طی تحقیقات اولیه به 20 فقره سرقت اعتراف کردند، نکته قابل توجه این است که سارقان گروهی چها نفره بودند که به صورت خانوادگی اقدام به سرقت می‌کردند؛ دو نفر اول یک پدر و پسر و دو نفر دیگر پسرعمه و شوهرعمه نفر اول بودند.


وی با بیان اینکه در ادامه مخفیگاه و مشخصات همدستان سارقان شناسایی شد، گفت: مأموران کلانتری طی عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضایی وارد مخفیگاه سارقان شده و مقدار قابل توجهی وسایل سرقتی مانند دستگاه جوش، باند، ضبط و باتری خودرو، دریل و اموال سرقتی دیگر از محل اختفای سارقان کشف کشد.

حشتمتیان یادآور شد: سارقان به گفته خودشان حدود سه ماه اقدام به سرقت باتری و لوازم داخل خودروهای داخلی می‌کردند که برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم آگاهی فاتب تحویل داده شدند.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین