کد خبر: ۱۶۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
شهردار معنوی چذابه گفت: 70 دستگاه اتوبوس کار جابجایی زائران اربعین حسینی در محدوده پایانه مرزی چذابه را انجام می دهند.
ناطقان: محمد رستم منش افزود: این اتوبوس ها برای جابجایی زائران اربعین حسینی از توقفگاه تا مواکب، و از مواکب تا پایانه که 2.7 کیلومتر فاصله دارد فعالیت دارند.

وی گفت: در روزهای آینده که حرکت کاروان های زائران اربعین حسینی به سمت گذرگاه مرزی چذابه شتاب می گیرد تعداد اتوبوس ها به 100دستگاه خواهد رسید.

شهردار معنوی چذابه افزود: این اتوبوس ها از شهرداری های اهواز ، ماهشهر و دزفول به منطقه اعزام و تا پایان بازگشت زائران به وطن در منطقه خواهند ماند.

شهردار معنوی چذابه از شهرداری های تهران و اراک در نفرستادن اتوبوس درخواستی به گذرگاه چذابه با وجود وعده داده شده انتفاد کرد.

این در حالی است که در سال های گذشته بخشی از ناوگان جابجایی زائران مشتاق اربعین حسینی توسط شهرداری تهران تامین می شد.

گذرگاه مرزی چذابه یکی از سه کانون رسمی و بین المللی تردد زائران اربعین حسینی است.

از اول ماه صفر تا ظهر روز دوشنبه حدود 70هزار زائر برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در عراق ، از طریق گذرگاه مرزی چذابه به کربلا و نجف مشرف شدند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین