کد خبر: ۱۶۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
رئیس پلیس راه گفت: خوشبختانه هنوز در پارکینگ‌های مرز مهران ظرفیت برای پارک خودروهای شخصی زوار وجود دارد و از این لحاظ نگرانی وجود ندارد.
ناطقان: سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه، در مورد آخرین وضعیت مرز مهران،‌ اظهار داشت: شرایط تردد در محورهای منتهی به مرز مهران روز به روز پرحجم‌تر می‌شود.

رئیس پلیس راه تصریح کرد: در حال حاضر تردد پرحجم و روان در مسیرهای منتهی به مرز مهران را شاهد هستیم و خوشبختانه از نظر جوی مشکل خاصی وجود ندارد.

سردار حمیدی که در مرز مهران مستقر است به آمادگی مأموران این پلیس برای تسهیل در تردد و مدیریت آمد و شد زائران اشاره و از آنها درخواست کرد: حتماً با عوامل پلیس راهور همکاری داشته باشند و خودروهای خود را در پارکینگ‌های مجاز پارک کنند.

وی گفت: خوشبختانه هنوز در پارکینگ‌ها ظرفیت برای پارک خودروهای شخصی زوار وجود دارد و از این لحاظ هیچ نگرانی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه از زائران درخواست کرد: از رها کردن خودروهای خود در مسیرهای اصلی و زمین‌های کشاورزی پرهیز کنند چرا که خود دچار مشکل خواهند شد.

این مقام ارشد راهور ناجا خاطرنشان کرد: پلیس نسبت به انتقال خودروهایی که در مسیرهای اصلی متوقف و سد معبر کرده باشند به منظور تسهیل در تردد سایر خودروها اقدام خواهد کرد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین