کد خبر: ۱۶۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران، شیوه دریافت کارت‌های شناسایی جانبازان زیر ۲۵ درصد را تشریح کرد.
ناطقان: حجت‌الله فرهادی با اشاره به مصوبه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص صدور کارت شناسایی برای جانبازان زیر ۲۵ درصد توضیح داد: این کارت به تمام جانبازان زیر ۲۵ درصد که درصد آنان مضربی از عدد ۵ است تعلق می‌گیرد و آن دسته از جانبازان که درصد جانبازی آنان مضربی از ۵ نبوده (مانند ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۷ و ۹) و در سامانه «سجایا» ثبت شده باشد بعد از اصلاح درصد آنان توسط کمیسیون پزشکی بنیاد امکان ثبت‌نام خواهند داشت.

وی افزود: آن دسته از جانبازان زیر ۲۵ درصد که دارای سایر نسبت‌های ایثارگری هستند و قبلاً ثبت‌نام کرده و کارت شناسایی دریافت کرده‌اند نیازی به ثبت‌نام ندارند. زمان‌بندی ثبت‌نام جانبازان نیز بر اساس درصد جانبازی آنان از آبان ماه برای جانبازان ۲۰ درصد، آذر ماه برای جانبازان ۱۵ درصد، دی‌ ماه برای جانبازان ۱۰ درصد و بهمن ماه برای جانبازان ۵ درصد خواهد بود.

مدیر کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد درخصوص شیوه ثبت‌نام ایثارگران برای دریافت این کارت‌ها گفت: جانبازان مشمول، ابتدا باید جهت دریافت کد رهگیری به دفاتر مرکز «هاتف» در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها مراجعه و ضمن دریافت کد رهگیری با مراجعه به سایت ایثار در سامانه خدمات الکترونیک و در بخش کارت شناسایی ورود و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند؛ البته جانبازان عزیزی که قبلاً برای دریافت وام مسکن، کد رهگیری دریافت کرده‌اند نیازی به مراجعه مجدد به مرکز هاتف ندارند و با همان کد می‌توانند ثبت‌نام کنند.

فرهادی تأکید کرد: مشمولین دریافت کارت باید در هنگام ثبت‌نام نسبت به اصلاح و به‌روزرسانی اطلاعات مربوطه از جمله آدرس، کدپستی و شماره تلفن اقدام کنند. با توجه به اینکه کارت‌های صادره از طریق پست به درب منزل ایثارگر ارسال خواهد شد آدرس دقیق پستی و کدپستی الزامی است. مشمولین دریافت کارت در صورتی که عکس اسکن شده آنان در سیستم، دارای کیفیت لازم نیست، نسبت به تهیه عکس جدید رنگی با زمینه سفید اقدام و از طریق مراکز هاتف یا پذیرش استان و شهرستان نسبت به اصلاح و جایگزین کردن عکس جدید اقدام کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین