کد خبر: ۱۶۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای از مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم را که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آبان سال 97 دریافت کرده اند به خدمت سربازی فرا خواند.
ناطقان: سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه روز دوشنبه خود از مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 آبان 97 دریافت کرده اند خواست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ نوزدهم آبان 1397 و مشمولان ساکن سایر استانها نیز ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حضور نیافتن به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب می شود و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

این اطلاعیه می افزاید: همه مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز را برای ارائه به مراکز آموزش رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین