کد خبر: ۱۶۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران گفت: ترافیک در مسیر تهران - هراز سنگین و در دیگر راه های استان عادی و روان است.
ناطقان: حیدر نوروزی با بیان اینکه تردد خودروها در جاده تهران - هراز محدوده آبعلی تا امامزاده هاشم(ع) سنگین است، اظهار داشت: ترافیک سنگین این مسیر که از روز گذشته (سه شنبه) همزمان با تعطیلات آخر هفته آغاز شده به نظر می رسد تا امشب ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: جاده تهران - هراز علاوه بر ترافیک سنگین با مه گرفتگی همراه با کاهش دید همراه است که رانندگان در این مواقع باید موارد و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

نوروزی درباره دیگر مسیرهای استان تهران نیز گفت: در جاده تهران به قم محدوده حسن آباد نیز تردد خودروها نیمه سنگین تا سنگین است، اما در دیگر راه های خروجی تهران از جمله پاکدشت، ساوه و کرج تردد عادی و روان جریان دارد.

وی با بیان اینکه روز جمعه به ویژه در ساعت های عصر و شب بار ترافیکی در مسیرهای ورودی تهران افزایش چشمگیری خواهد داشت از شهروندان خواست که زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و در صورت امکان در ساعات آغازین جمعه به تهران باز گردند.

به گفته نوروزی، اکنون مسیرهای ورودی به شهر تهران نیز تردد خودروها به صورت روان و عادی در جریان است.
وی وضعیت جوی جاده های استان تهران در روز چهارشنبه را نیمه ابری و ابری و بدون بارش اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزندگی جاده ها و احتمال بارش در ساعت های آینده با سرعت مطمئنه حرکت کنند و شهروندانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی و شمالی کشور دارند، تجهیزات کامل زمستانی همراه داشته باشند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین