کد خبر: ۱۶۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
با اعلام صندوق رفاه، دانشجویان مقاطع کاردانی تا دکتری دانشگاه ها یک ماه برای ثبت نام وام شهریه فرصت دارند.
ناطقان: دانشجویان واجد شرایط که برای آنها وام ثبت می شود، حداکثر تا یکماه فرصت دارند جهت تکمیل پرونده و ارائه ضامن به بانک مراجعه کنند، در غیراین صورت با گذشت بیش از یک ماه به صورت خودکار انصراف از دریافت وام تلقی خواهد شد.

دانشجویانی که اقدام به تشکیل پرونده می کنند تا پایان ترم تحصیلی جاری همزمان با 15 بهمن ماه امسال می توانند مدارک خود را برای دریافت وام، تکمیل کنند.

براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان، مبلغ وام شهریه ثابت و برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی مبلغ 500 هزار تومان، کارشناسی ارشد یک میلیون و 150 هزار تومان و دکتری تخصصی ناپیوسته دو میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.

امکان افزایش یا کاهش مبلغ وام وجود ندارد و صرفاً در سنوات مجاز تحصیلی وام پرداخت خواهد شد.

پیش از این صندوق رفاه دانشجویان از افزایش تمام وام های دانشجویی از جمله شهریه، ازدواج، ودیعه مسکن، ویژه دکتری، ضروری دکتری، عتبات دانشجویی و تغذیه خبر داده بود.

در مجموع 21 وام برای دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در نظر گرفته شده که به دانشجویان مستعد و کم بضاعت در حال پرداخت است.

با همکاری صندوق رفاه دانشجویان و بانک های عامل، سقف وام های مذکور تا رقم 1300 میلیارد تومان افزایش می یابد.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین