کد خبر: ۱۶۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
پیکر سیدنورخدا موسوی با حضور مردم، مسئولان کشوری و استانی در لرستان تشییع شد.
ناطقان: این مراسم با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا، دکتر خادمی استاندار لرستان، آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان، معاونین استاندار، مجمع نمایندگان استان، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، مردم شهیدپرور لرستان و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد و پیکر سیدنورخدا موسوی پس از بدرقه نظامی از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان، بر روی دستان مردم این شهر در آرامگاه ابدی‌اش گلزار شهدای خرم‌آباد آرام می‌گیرد.

سیدنورخدا در سال ۸۷، در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفت  و حدود ۱۰ سال در کما به سر برد. از پنج روز قبل کسالت این جانباز شدیدتر شده بود.

سیدنورخدا موسوی از چند روز پیش تاکنون دچار تنگی نفس شدید شده بود و توسط پزشکان معالج مرتب تحت درمان بود. با توجه به تنگی نفس شدیدی که سیدنورخدا داشت در چند روز گذشته از اکسیژن استفاده می کرد که پیش‌تر جز در شرایط بحرانی و اورژانسی مصرفی نداشت. او توسط پزشکان ملاقات ممنوع شده بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین