کد خبر: ۱۶۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
معاون رییس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه به ژاپن سفر خواهد کرد تا در آستانه دو نشست منطقه‌ای کلیدی، درباره کره‌شمالی و دیگر مسائل مهم با مقامات توکیو مذاکره کند.
ناطقان: یوشیهید سوگا، دبیر کابینه ژاپن امروز (پنج‌شنبه‌) اعلام کرد، مایک پنس، معاون رییس‌جمهور آمریکا در جریان سفر دو روزه خود به توکیو با شینزو آبه، نخست‌وزیر این کشور و دیگر مقامات ارشد مذاکره خواهد کرد.

سوگا افزود: سفر پنس یک فرصت ایده‌آل برای هر دو طرف به منظور مذاکره درباره کره‌شمالی، چین و دیگر مسائل منطقه‌ای و تأکید مجدد بر همکاری‌های این دو کشور محسوب می‌شود.

او همچنین تأکید کرد: بدون توجه به نتیجه‌ انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، ائتلاف توکیو و واشنگتن استوار و ثابت است و ژاپن به همکاری با آمریکا ادامه‌ خواهد داد.

پنس در جریان تور آسیایی‌ خود در نشست انجمن کشورهای جنوب‌شرق آسیا در سنگاپور و همچنین نشست همکاری اقتصادی آسیا - پاسفیک شرکت می‌کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: پنس ، ژاپن ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین