کد خبر: ۱۶۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
برنامه تخصصی «سینماگرام» در قالب ویژه‌برنامه رحلت نبی‌اکرم (ص) به بررسی فیلم «‌الرساله» (محمدرسول‌الله)، ساخته مصطفی عقاد در ابعاد مختلف از جمله کارگردانی، موسیقی، بازیگری و دوبله می‌پردازد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، امشب ( ۱۷ آبان‌ماه)، برنامه تخصصی «سینماگرام» در قالب ویژه برنامه رحلت نبی‌اکرم (ص) به بررسی فیلم «‌الرساله» (محمدرسول‌الله) می‌پردازد.

در همین راستا در بخش «میز کارگردانی» فرزاد موتمن و شاهرخ دولکو درباره کارگردانی این اثر ماندگار به گفت‌وگو می‌نشینند.

«میز موسیقی» با حضور دکتر امیرحسین ندایی و مزدا انصاری موسیقی فاخر و ماندگار این فیلم را مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین شاهرخ دولکو به همراه محمدتقی فهیم «میز نقد» را پیش می‌برند.

دکتر حامد سقایان و رامتین شهبازی در بخش «میز بازیگری» به تحلیل بازی تاثیرگذار بازیگران «الرساله» خواهند پرداخت و در ادامه و در بخش «میز دوبله» تورج مهرزادیان گوینده و دوبلور پیشکسوت کشورمان و دوبلور مشاور اعظم در فیلم «محمدرسول‌الله» به همراه شاهرخ دولکو راجع به دوبله این فیلم صحبت می‌کنند.

در انتها «میز گفت‌وگو» به مصاحبه ویژه شاهرخ دولکو و حمید مجتهدی، مشاور و دوست مصطفی عقاد و مدیر پروژه دوبله فیلم اختصاص دارد.

 «سینماگرام» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما به تهیه‌کنندگی میرمحمدحسین رضوی، کارگردانی محمدامین افشاری و سردبیری سجاد مهرگان است که هر هفته پنجشنبه‌ شب‌ها ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.
منبع: افتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین