کد خبر: ۱۶۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
رئیس شورای صادرکنندگان از ثبات نرخ گوشت در بازار خبر داد و گفت: هر کیلو لاشه با نرخ ۵۶ تا ۵۷ هزارتومان در بازار توزیع می‌شود.
ناطقان: منصور پوریان رئیس شورای صادرکنندگان دام زنده از ثبات نرخ گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو لاشه با نرخ ۵۶ تا ۵۷ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۱۵۰ تا ۱۶۰ تن گوشت گرم گوسفندی وارد می شود، افزود: همچنین در واردات و توزیع گوشت منجمد محدودیتی نداریم.

پوریان درباره آخرین وضعیت قاچاق دام زنده بیان کرد: براساس آخرین گزارش ها با ممنوعیت صادرات، دام زنده به طور غیر رسمی در حال خروج از مرزهای کشور است که از این رو انتظار می رود صادرات دام آزاد شود.

این مقام مسئول نرخ هر کیلو دام زنده را ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت دام زنده تابع مسائل مختلفی است و به همین دلیل نمی توان پیش بینی خاصی راجع به وضعیت بازار داشت.

وی در پایان تصریح کرد: طبق اظهارات وزیر جهاد کشاورزی، سالانه ۲ میلیون راس دام از کشور خارج می شود که هر چه سریع تر باید جلوی این امر گرفته شود تا دام های پرواربندی از کشور خارج نشود.
برچسب ها: ثبات ، بازار ، گوشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین