کد خبر: ۱۶۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
شش عضو از جمله دو سرکرده گروهک تکفیری تروریستی داعش در بمباران نیروی هوایی ارتش عراق در استان الانبار در غرب این کشور به هلاکت رسیدند.
ناطقان: یک منبع امنیتی در فرماندهی الحشدالشعبی در استان الانبار (غرب استان های نجف و کربلا) به خبرگزاری المعلومه عراق گفته است که این افراد در قالب یک کاروان به محض ورود به منطقه صحرای غربی در غرب این استان مورد هدف قرار گرفتند.

در این حمله که بر اساس گزارش های دقیق اطلاعاتی انجام شد، همچنین چند دستگاه خودروی تروریست ها منهدم شد.

گزارش دیگری حاکی است یک کارمند وزارت بازرگانی عراق در استان دیاله در شرق بغداد در اثر بمب کنار جاده ای و انفجار خودروی ماموریت حامل وی، جان خود را از دست داد.

در خبری دیگر اعلام شد که دو عضو فراری داعش روز پنجشنبه هنگام مراجعه به یکی از ادارات شهر موصل در شمال غرب عراق، بازداشت شدند.

با وجود اعلام پایان نظامی داعش در آذرماه سال گذشته فعالیت پراکنده هسته های خفته داعش در نقاط مختلف عراق بویژه شمال و غرب و نیز بغداد پایتخت و مناطق اطراف آن ادامه دارد.
نیروهای مشترک عراق نیز عملیات های مختلفی در کشور برای پاکسازی عناصر باقیمانده داعش انجام می دهند.

نیروهای عراقی در ماههای اخیر با تکیه بر رصد، شناسایی و گزارش های دقیق اطلاعاتی ضربات مختلفی به هسته های کوچک داعش پیش از اقدام برای حملات تروریستی وارد آورده اند.

طی ماه گذشته و در قالب طرح تامین امنیت اربعین و با محوریت مرکز چهارجانبه امنیتی عراق، ایران، روسیه و سوریه پنج عملیات در داخل خاک سوریه و سه عملیات در عراق انجام شد و طی آن دستم کم 36 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.

این تیم های تروریستی که برای عملیات علیه زائران اربعین طراحی و برنامه ریزی کرده بودند با عملیات رصد اطلاعاتی و پیش از خروج از مقرهای خود هدف بمباران هوایی قرار گرفتند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین