کد خبر: ۱۶۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
منابع دیپلماتیک از تحویل پنج مجموعه سامانه پدافند هوایی «اس-400» به هند تا بهار 2023 خبر دادند.
ناطقان: یک منبع دیپلماتیک نظامی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، مسکو قرار است تحت قراردادی که با هند به امضا رسانده پنج مجموعه سامانه پدافند هوایی «اس-400» را تا بهار سال 2023 به این کشور تحویل دهد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، این منبع دیپلماتیک نظامی ارزش این قرارداد میان روسیه و هند را 5 میلیارد و 430 میلیون دلار اعلام کرده است.

طبق گفته این منبع، «روسیه تحت قراردادی که در تاریخ 5 اکتبر در دهلی نو با مقامات هند به امضا رساند، قرار است پنج مجموعه سامانه اس-400 که هرکدام شامل یک مرکز فرماندهی و دو گردان سامانه پرتاب موشک می‌شود، به این کشور تحویل دهد. اولین مجموعه قرار است در پاییز 2020 به هند تحویل داده شده و مجموعه بعدی نیز در سال 2021 تحویل دهلی نو می‌شود. و به همین ترتیب این روند ادامه خواهد داشت تا آخرین مجموعه در بهار 2023 تحویل هند شود.»
منبع: فارس
برچسب ها: روسیه ، اس400 ، هند
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین