کد خبر: ۱۶۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
به دنبال انتشار اخبار مبنی بر دعوت مقامات بحرین از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به این کشور و همچنین در پی صدور حکم حبس ابد در حق شیخ علی سلمان، مردم بحرین در خیابان‌های منامه تظاهرات کردند.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری العهد، شهروندان بحرینی امروز (جمعه) در راستای پاسخگویی به فراخوان علمای بحرین برای مشارکت در راهپیمایی موسوم به "جمعه خشم" علیه عادی‌سازی روابط منامه با اسرائیل و اعتراض به حکم ظالمانه حبس ابد علیه شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین به خیابان‌ها آمدند.

علمای بحرین پیشتر خواستار برگزاری تظاهراتی علیه عادی‌سازی روابط با اسرائیل و اعتراض به صدور حکم حبس ابد دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین شده بودند.

همچنین اخیرا اخباری منتشر شده که مقامات بحرین از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دعوت کرده‌اند که به این کشور سفر کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین