کد خبر: ۱۶۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
اکران رسمی فیلم سینمایی پیشونی سفید 2 به کارگردانی سید جواد هاشمی از امروز جمعه 18 آبان آغاز می شود.
ناطقان: از مشاور رسانه ای فیلم «پیشونی سفید2»، حبیب اسماعیلی پخش کننده این فیلم گفت: اکران رسمی فیلم پیشونی سفید 2 به سرگروهی سینما زندگی آغاز می شود و با توجه به مصوبه کارگروه، اکران نمایش این فیلم همزمان با هفته کودک و زودتر از موعد آغاز شد اما اکران رسمی فیلم از 18 آبان بصورت رسمی شروع می شود.

اسماعیلی افزود: با توجه به استقبال مخاطبان، تعداد سالن های سینمای نمایش دهنده فیلم به 130 سالن افزایش پیدا کرده و فروش آن به مرز 20 میلیارد ریال رسیده است.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز اکران رسمی فیلم، برنامه های جدیدی برای تبلیغات فیلم داریم و در اولین مرحله یک مسابقه عکاسی برای فیلم طراحی کرده ایم که مخاطبان می توانند با استندهای نصب شده در سینماهای سراسر کشور عکس بگیرند و از طریق راههای که روابط عمومی فیلم اعلام می کند به دست ما برسانند و جوایز برندگان هر هفته در یک اکران مردمی با حضور سید جواد هاشمی کارگردان فیلم اهدا می شود.

ماجرای این فیلم: «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ «پیشونی‌ سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما...

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان و بازیگر پیشونی سفید 2 سیدجواد هاشمی است و بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، حسام نواب صفوی، هومن حاجی عبدالهی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی و غیره به ایفای نقش در آن پرداخته اند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین