کد خبر: ۱۶۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
همزمان با برگزاری مسابقه بین تیم های فوتبال پرسپوليس و كاشيما آنتلرز در ورزشگاه آزادی، سرویس دهی در خط ۵ متروی تهران تا جابجايي كامل مسافران از ايستگاه ورزشگاه آزادي ادامه خواهد داشت.
ناطقان: همزمان با برگزاری مسابقه بین تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی، سرویس دهی در خط ۵ متروی تهران تا جابجایی کامل مسافران از ایستگاه ورزشگاه آزادی ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر خط متروی تهران - کرج تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سرویس‌دهی دارد اما با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال در ساعت ١٨:٣٠ شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به منظور تسهیل تردد و رفاه حال تماشاگران تا پایان مسابقه و بازگشت کامل مسافران سرویس‌دهی در این خط را افزایش می دهد.

همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان در صورت ازدحام جمعیت قطار فوق‌العاده نیز اعزام خواهد شد.

گفتنی است تماشاگران مسابقه فوتبال با انتخاب مترو به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی، برای رسیدن به ورزشگاه آزادی و بازگشت به مقاصد اولیه خود می توانند سفری ایمن، سریع و پاک را تجربه کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین