کد خبر: ۱۶۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
اعضای شورای شهر تهران نظرات خود را در مورد برنامه‌های آخوندی برای اداره شهر تهران بیان کردند.
ناطقان: اعضای شورای شهر تهران پس از استماع گزارش برنامه‌های عباس آخوندی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و محمد سالاری خطاب به آخوندی گفت: شما برنامه متفاوت‌تری نسبت به سایر کاندیدا داشتید و معتقدم شهردار تهران درفرصت 20 دقیقه‌ای که دارد باید به بیان دیدگاه‌ها، باورها و نگاهش به مسائل شهری بپردازد وگرنه اولویت‌ها را نیز کارشناسان می‌توانند احصا کنند.

وی با بیان اینکه بحث انحلال فرمانداری و الحاق آن به شهرداری‌ها در زمان شما در وزارت مسکن مطرح شد، گفت: حالا مخالفان شما می‌گویند که آخوندی می‌خواهد با دولت ستیز کند و هجمه‌های سازمان یافته‌ای علیه شما وجود دارد که مرا به یاد تخریب‌هایی که علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انجام می‌شد می‌اندازد و ما نگران عدم ارتباط شما با سازمان‌های دولتی و حاکمیتی هستیم و بهتر است نوع ارتباطتان را با این دستگاه‌ها تشریح کنید.

در ادامه ناهید خداکرمی با اشاره به کارنامه مدیریتی آخوندی گفت: برخی پروژه‌هایی که شما آن را اجرا کردید سبب شد که شما را به عنوان نامزد پست شهرداری تهران انتخاب کنیم اما به شدت زیر بار انتقاد هستیم و برخی‌ها بغض فروخورده از سه قوه را به سمت مدیریت شهری روان کرده‌اند و صدها پیامک دریافت کردیم که به آخوندی رأی ندهید چرا که تهران را بدبخت می‌کند.

در ادامه الویری نیز با طرح چهارسوال از آخوندی گفت: تعاملات با شورا چگونه خواهد بود چرا که ممکن است اعضای شورا افرادی رابرای انتصابات به شما معرفی کنند و یا در عزل و نصب‌ها نظر داشته باشند؟ تعاملات با دولت چگونه است چرا که شما با گله‌مندی استعفا داده‌اید.

وی با طرح این سوال که ارتباط آقای آخوندی با نهادهای انقلابی همچون سپاه چگونه است؟ افزود: می‌گویند دکترآخوندی از بیرون شهرداری نیرو می‌آورد و من می‌خواهم شما به این چهار سوال پاسخ دهید.

در ادامه رسولی نیز با بیان اینکه شهرداری سازمان پهن و پیچیده‌ای است که در همه شئونات زندگی مردم وارد شده گفت: نماینده ملایر در مجلس عنوان کرده که شما پرونده دارید و در خصوص این موضوع توضیح دهید .

در ادامه میرلوحی نیز افزود: آقای آخوندی از موضع رسانه‌ها در مورد قطار سمنان گله‌مند شده،‌ حالا در شهرداری چگونه می‌خواهید هر روز انتقادها را تحمل کنید.

در ادامه حجت نظری نیز با بیان اینکه برنامه آخوندی برای جوان‌گرایی چه خواهد بود گفت: حوادثی همچون قطار سمنان،‌سانچی و ... در دوره شما بوده است و تصور کنید که با یک پیمانکار شهرداری که می‌خواهد خود را بسوزاند مواجه هستید و حالا اگر بگویید خانواده‌اش تحت پوشش بیمه هستند چه می‌شود؟

وی با بیان اینکه آخوندی بعد از استعفاء نامه نگاری های زیادی داشته گفت: رابطه آقای آخوندی با دولت حسنه است؟ رابطه شما با شورا بر چه اساسی خواهد بود؟

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین