کد خبر: ۱۶۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
بهترین غذا برای سیاه شدن مو مصرف شلتوک برنج است در حالی که معمولاً در هنگام آب‌کش کردن برنج، ویتامین ب موجود در آب برنج را دور می‌ریزیم.
ناطقان: بهترین غذا برای مشکی شدن مو ویتامین‌های گروه ب هستند که براساس مطالعات صورت‌گرفته هیچ غذا و دارویی به‌خوبی و سرعت شلتوک برنج تأثیرگذار نیست؛ البته دلیل آن بسیار واضح است زیرا ما برنج را پوست‌کنده و به میزان بسیار زیادی نیز مصرف می‌کنیم. برهمین اساس کمبود و کسری مواد مغذی شلتوک برنج را در مواد غذایی داریم.

توصیه می‌کنیم روزانه نیم سیر پوست شلتوک یا گرد شلتوک را با لیمو امانی دم کرده و میل کنید؛ البته در بین ویتامین‌های ب ویتامین ب ۱ طاقت حرارت را ندارد و در عوض به‌سرعت در آب حل می‌شود، اگر آن را در آب گرم خیس کرده و بگذارید ویتامین‌های آن حل شود می‌توانید آن را بنوشید.

بقیه پوست برنج را در کمی آب بجوشانید و آن را مجدداً صاف کرده، آب آن را با هر غذایی که میل دارید مخلوط کرده بنوشید.

پلو و چلوهایی که ما می‌پزیم و می‌خوریم معایب و مفاسد زیادی دارد؛ زیرا ما برنج را پوست کنده و بهترین و پرارزش‌ترین قسمت‌های آن را دور می‌ریزیم، درصورتیکه پوست برنج مخزن ویتامین‌های ب است و در مغز برنج ماده‌ای وجود دارد که ضد ویتامین ب است و ویتامین‌های ب بدن ما را رسوب می‌دهد. ازاین‌رو برنج انسان را چاق و موی سر را سفید می‌کند.

ویتامین‌های گروه ب برنج نیز در آب حل شده و بعد از صاف شدن دور ریخته می‌شود. ویتامین ب عروق جلدی بدن را باز کرده و شخص را زیبا می‌کند؛ اما کمبود این ویتامین شخص را مبتلا به بیماری برص کرده و پوست بدن را زشت می‌کند و تولید اختلالات عصبی کرده و دست و پا را مستعد به سرمازدگی می‌کند. این ویتامین عوامل زنده خون را تقویت و ترشحات و حرکات معده را زیاد می‌کند. صاف کردن برنج منجر به نابودی و کمبود این ویتامین‌ها می‌شود.






منبع: سلامت نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین